Tema: Re: Mobilus oro kondicionierius
Autorius: vaidas
Data: 2019-06-12 15:53:41
Mano yra  3,5kW (šaldymo galia), daug langų, rytinė pusė, 36 m2. Tikrai
labai efektyviai atšaldo.
Kainavo ~420€ pats aparatas ir ~ 160€ darbas. Garantija tiek darbams,
tiek aparatui 2 metai.
Meistras ar pardavėjas tau pasakys kokio galingumo reikia. Iškart
pagalvok kur kondesatą dėsi, nes jo daug :)