Tema: Re: Mobilus oro kondicionierius
Autorius: 4r
Data: 2019-06-12 15:39:30
Sveiki

O kiek kainavo Midea ir koks jo galingumas?

Panašu kad galbūt pavyks susitarti dėl stacionaraus įrengimo.
Nes mobilus spėju manęs negelbės.

PS. Gal kas galite pasufleruoti kokio daugmaž galingumo ieškotis.
Šiuo metu be kondicionieriaus patalpose +35C..
Patalpų plotas 18mm2, lubų aukštis apie 4m, langų plotis 2,5x3,
Langų lokacija: pietvakariai

Saulė atsisuka grubiai nuo 14val.

4r

"vaidas"  parašė naujienų news:qdo6au$lem$1@trimpas.omnitel.net...

Išorinis blokas balkone, nebuvo sudėtinga įrengti.
Ėmiau iš pigių, pagal news'ų rekomendacijas - Midea. Rekomenduotas, kaip
darbinis arklys, kuris tiesiog dirba ir nekelia problemų. Tą patvirtino
keli meistrai. Sakė kiek statė, tai prie Midea netenka sugrįžti, o prie
Daikinų tenka.
Daikinai tylesni ir turi visokių gerų f-jų, kaip kad smart eye. T.y.
mato kur žmogus ir oro srautą nukreipia nuo jo. Atrodo labai vertinga
f-ja, bet esu susidūręs realybėje viešbutyje su tokiu kondicionieriumi
ir ši f-ja neveikė. Tai nežinau ar ji jau tokia vertinga.