Tema: Re: Mobilus oro kondicionierius
Autorius: vaidas
Data: 2019-06-11 15:54:21
Taip, mano Midea turi tokią f-ją. Per appsą galiu iš bet kur, kur yra
internetas valdyti savo kondiškę. Midea Blanc
https://www.airwave.lt/product-showcase/sieniniai-midea/

PS Kas blogiausia, kad priverstas kondensatą rinktiį kibirą, nes apačioj
vaikšto žmonės. Norint nuvesti į kanalizaciją, būtų krūva reikalų. Gal
dar yra kokie protingi sprendimai?