Tema: Re: Mobilus oro kondicionierius
Autorius: avensis
Data: 2019-06-12 15:35:05
Seku temą.
Kaip su išorinio bloko pastatymu balkone - ar kabinai ant sienos, ar statei
ant balkono grindų?
Dar klausimas dėl triukšmo - ar girdisi išorinis blokas būnant viduje? Dėl
leidimų - ar derinai ką ir kaip,
ar įrengei ir viskas.

"vaidas"  wrote in message news:qdo6au$lem$1@trimpas.omnitel.net...

Išorinis blokas balkone, nebuvo sudėtinga įrengti.
Ėmiau iš pigių, pagal news'ų rekomendacijas - Midea. Rekomenduotas, kaip
darbinis arklys, kuris tiesiog dirba ir nekelia problemų. Tą patvirtino
keli meistrai. Sakė kiek statė, tai prie Midea netenka sugrįžti, o prie
Daikinų tenka.
Daikinai tylesni ir turi visokių gerų f-jų, kaip kad smart eye. T.y.
mato kur žmogus ir oro srautą nukreipia nuo jo. Atrodo labai vertinga
f-ja, bet esu susidūręs realybėje viešbutyje su tokiu kondicionieriumi
ir ši f-ja neveikė. Tai nežinau ar ji jau tokia vertinga.