Tema: Re: Mobilus oro kondicionierius
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-06-11 15:48:55
O gal yra pas kuriuos tokia funkcija, kad jungiasi per wifi prie neto? Na
pvz as sodyboje visa savaite, sugalvoju gryzt i Kauna, ten pekla nuo karsciu
jau bus,  prisijungiu prie appso ir nustatau, kad man grizus namuose butu
tokia temperatura kuria nustaciau  per appsa. Nes jau ir medienos granuliu
katilai ta moka su wifi moduliais. Tikiu kad silumos siurbliai dar seniau
mokejo.