Tema: Re: attn Fenia - valtiu varikliai
Autorius: fenix
Data: 2019-03-22 23:45:15
2019.03.22 12:05, dzonis rašė:
> Tik 4T imi ir su įpurškimu būtinai. Šitie 30-60 kategorijoje.
> Netaip škias supratau jei  Max su suslikais ir kabanais  700kg  :)   -
> tai nebūtina tokio didelio . Su 30AG manau ~50 km/h darysi , bet čia jau
> pilna tapkė, komfortiškai ~40 bus. Jei tokio greičio užtenka.  Dar
> Suzuki DF40 - DF60 irgi gerai, jie 3 cilndrų.

optimistines kosmines tavo prognozes.

tai kuris is tu mercuriu vertas demesio? tas su EFI?

> "fenix"  wrote in message news:q72b82$pjn$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> 2019.03.22 11:18, dzonis rašė:
>> Suslikai - tai tokie maži , lengvi žvėreliai :) Na kūdi žodžiu
>> keleiviai, priešingybės 'kabanams' :)
> 
> :) vienzho, max svoris su viskuo ant vandens 700, jiems ir skaiciuoju.
> px kas viduj, 5 suslikai, ar 2 begemotai.
> 
>> Aš vis tik bandyčiau 4 cilindrų įvaldyti . Tokie yra Mercury 40-50-60 1L
>> kubatūros  (būna ir 3 cilindrų 40, 747 kubikų) . Surenkami jie kinijoje,
>> bet bijoti nereik.
>> Su tokiu turėtum minimaliai vibracijų ir labai komfortišką kreiserinį
>> greitį dėl greito reduktoriaus, bet kadangi jau būtų šioks toks galios
>> rezervas - tai bijoti nereik.
> 
> kuris is situ?:
> 
> https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/fourstroke/30-60-hp/
> 
> - EFI ar tas kitas?
> 
> https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/seapro/15-60-hp/
> 
> sitas nerasho ar 2T ar 4T
> 
>> "fenix"  wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2019.03.22 10:42, dzonis rašė:
>>> Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus
>>> greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar  max 2 suslikais
>>
>> kas tie suslikai?
>>
>> ir kokia greicio predikcija?
>>
>> zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo
>> korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik
>> ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku,
>> idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima
>> mechaniskai... svajoju tsakant.
>>
>> . Koks
>>> biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ?
>>
>> biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek
>> pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi
>> daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai.
>>
>> apie registravimus nekalbam. atskira tryda.
>>
>>> "fenix"  wrote in message news:q7266v$jr6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2019.03.22 08:41, dzonis rašė:
>>>> Nu tai papasakok apie ta projektą jei nori patarimo, nes vien arkliai
>>>> nieko nesako.  Šiaip svorio skirtumas tarp 30-50 AG maks bus 30kg.
>>>
>>> jokio skirtumo paties variklio svoris
>>>
>>>> Bet svarbu koks korpuso tipas, ko iš jo tikiesi ?  max greičio, max
>>>> svorio pakėlimo į glisą ir pan, kiek svers, nes tada pagal kubatūras ir
>>>> net reduktoriaus perdavimą galima parinkinėti.
>>>
>>> projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL,
>>> anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar
>>> projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su
>>> viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i
>>> glisa ir adekvataus greicio.
>>>
>>> jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30.
>>>
>>> kokios prognozes butu greiciu?
>>>
>>>
>>>> "fenix"  wrote in message news:q70p0k$6f4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> 2019.03.21 08:31, dzonis rašė:
>>>>> Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias :
>>>>>
>>>>> 1. 100 AG
>>>>> 2  130 AG
>>>>> 3  150 AG
>>>>
>>>> "projektas" dar eigoje, _galbut_ uzteks 30Ag, _tikrai_ uzteks 50.
>>>> galutinis svoris _dar_ neaiskus.
>>>>
>>>>> Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios  valčių garaže
>>>>> ,Tranzoo ar konsultanto parduotuvėje ir nesivargink.
>>>>
>>>> apie vilniu tokiu lygiai 2, vienas is ju... nu kazkaip idomiai
>>>> kalba. be
>>>> to, jie ka turi ta ir giria, logiska. tikiu, kad Klaipedoj butu daugiau
>>>> kas patartu.
>>>>
>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> 2019.03.20 17:28, dzonis rašė:
>>>>>> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese   ir kokių rezultatų
>>>>>> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG.
>>>>>> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir
>>>>>> dar
>>>>>> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik
>>>>>> žinoti ko
>>>>>> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus
>>>>>> brandas,
>>>>>> bet tinkamą modelį pasirinkti.
>>>>>
>>>>> nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje
>>>>> kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim.
>>>>> 30
>>>>> 40
>>>>> 50
>>>>>
>>>>> kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires
>>>>> idomiau
>>>>>
>>>>>
>>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6tkak$sk2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> 2019.03.20 14:49, dzonis rašė:
>>>>>>> 30AG 4T Mercury (ir visi žemyn ) yra pagaminti Tohatsu ir skiriasi
>>>>>>> tik
>>>>>>> lipdukais, gaubtais, rumpeliais, visa kita - tas pats.
>>>>>>> Dėl galingesnių modelių nepasakysiu, bet Tohatsu yra normalus
>>>>>>> brendas ir
>>>>>>> tikrai bus japaškių surinktas. Didesnieji ar nebus Hondos , tik
>>>>>>> dabar
>>>>>>> nežinau katrie kuriem gamina.
>>>>>>
>>>>>> vat irgi as panasiai girdejau, kad jie ten vieni kitiems gamina, t.y.
>>>>>> tohatsu daugiau patys gamina kitiems, nei atvirksciai.
>>>>>>
>>>>>> pats ka rekomenduotum is 30, 40 ir 50?
>>>>>>
>>>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6t4kv$bat$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 2019.03.20 11:44, dzonis rašė:
>>>>>>>> Gamina ir 30AG su įpurškimu , kurie parduodami po Mercury
>>>>>>>> brandu. Ir
>>>>>>>> taip tai tikras japonas.
>>>>>>>> Bet aš jaučiu čia ne savo diskusijoje dalyvauju kaip suprantu ir
>>>>>>>> čia
>>>>>>>> vyksta kažkos matavimasis trolinimo įgūdžiais ?
>>>>>>>
>>>>>>> ne, klausimas rimtas, o jis skambejo mazdaug taip: kokie 30-50Ag ob
>>>>>>> varikliai verti deemsio, tranzoo paminejo eiles tvarka 1)mercury
>>>>>>> 2)suzuki
>>>>>>> tada sekantis klausimas, kas zinoma pas skandinavus apie tohatsu?
>>>>>>> man
>>>>>>> aktualu, nes skirtumas tarp nauju "normalaus" brendo ob varikliu
>>>>>>> sitoje
>>>>>>> galioje siekia netoli 1kEUR.
>>>>>>>
>>>>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6t0t4$73n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2019.03.19 08:33, tranzoo rašė:
>>>>>>>>> Paklusiau apie tohatsu. Is principo ner kazko labai blogai. pigus
>>>>>>>>> kinietis su visom is to isplaukianciom pasekmem. - yra archaiskas,
>>>>>>>>> detales keiciasi ir neprognazuojamas. labaisuiai paplites ten, kur
>>>>>>>>> galima 'parirkluot'. dar yra toks Parsun is vietiniu senuku.
>>>>>>>>> Bentjau
>>>>>>>>> atiduot i senukus bilekur gali. panasaus lygio yra hidea, sail..
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> viis balsuoja uz suzuki arba mercuri, nes jiems tik
>>>>>>>>> maintenencas ir
>>>>>>>>> fiziniai sugadinimai. vienas kitas gedimas.
>>>>>>>>> honda patikimi dar. jie populeresni norgej (nemaciau, man taip
>>>>>>>>> sake).
>>>>>>>>
>>>>>>>> dekui. netiketa cia... kazkaip buvau isitikines kad tai "pigus
>>>>>>>> japonas",
>>>>>>>> nes butent tohatsu gamina maziukus (iki 20 ar kazkiek mazai Ag)
>>>>>>>> Mercuriams.
>>>>>>>
>>>>>
>>>
>