Tema: Re: attn Fenia - valtiu varikliai
Autorius: dzonis
Data: 2019-03-22 11:16:34
Suslikai - tai tokie maži , lengvi žvėreliai :) Na kūdi žodžiu keleiviai,
priešingybės 'kabanams' :)
Aš vis tik bandyčiau 4 cilindrų įvaldyti . Tokie yra Mercury 40-50-60 1L
kubatūros  (būna ir 3 cilindrų 40, 747 kubikų) . Surenkami jie kinijoje, bet
bijoti nereik.
Su tokiu turėtum minimaliai vibracijų ir labai komfortišką kreiserinį greitį
dėl greito reduktoriaus, bet kadangi jau būtų šioks toks galios rezervas -
tai bijoti nereik.

"fenix"  wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.22 10:42, dzonis rašė:
> Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus
> greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar  max 2 suslikais

kas tie suslikai?

ir kokia greicio predikcija?

zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo
korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik
ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku,
idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima
mechaniskai... svajoju tsakant.

.. Koks
> biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ?

biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek
pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi
daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai.

apie registravimus nekalbam. atskira tryda.

> jokio skirtumo paties variklio svoris

> projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL,
> anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar
> projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su
> viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i
> glisa ir adekvataus greicio.
>
> jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30.
>
> kokios prognozes butu greiciu?

>>> 2  130 AG

>>> 40