Tema: Re: attn Fenia - valtiu varikliai
Autorius: dzonis
Data: 2019-03-21 08:29:14
Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias :

1. 100 AG
2  130 AG
3  150 AG

Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios  valčių garaže ,Tranzoo ar
konsultanto parduotuvėje ir nesivargink.

"fenix"  wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.20 17:28, dzonis rašė:
> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese   ir kokių rezultatų
> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG.
> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir dar
> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik žinoti ko
> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus brandas,
> bet tinkamą modelį pasirinkti.

nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje
kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim.
30
40
50

kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires idomiau