Tema: Re: attn Fenia - valtiu varikliai
Autorius: dzonis
Data: 2019-03-22 12:03:57
Tik 4T imi ir su įpurškimu būtinai. Šitie 30-60 kategorijoje.
Netaip škias supratau jei  Max su suslikais ir kabanais  700kg  :)   - tai 
nebūtina tokio didelio . Su 30AG manau ~50 km/h darysi , bet čia jau pilna 
tapkė, komfortiškai ~40 bus. Jei tokio greičio užtenka.  Dar Suzuki DF40 - 
DF60 irgi gerai, jie 3 cilndrų.

"fenix"  wrote in message news:q72b82$pjn$1@trimpas.omnitel.net...

2019.03.22 11:18, dzonis rašė:
> Suslikai - tai tokie maži , lengvi žvėreliai :) Na kūdi žodžiu
> keleiviai, priešingybės 'kabanams' :)

:) vienzho, max svoris su viskuo ant vandens 700, jiems ir skaiciuoju.
px kas viduj, 5 suslikai, ar 2 begemotai.

> Aš vis tik bandyčiau 4 cilindrų įvaldyti . Tokie yra Mercury 40-50-60 1L
> kubatūros  (būna ir 3 cilindrų 40, 747 kubikų) . Surenkami jie kinijoje,
> bet bijoti nereik.
> Su tokiu turėtum minimaliai vibracijų ir labai komfortišką kreiserinį
> greitį dėl greito reduktoriaus, bet kadangi jau būtų šioks toks galios
> rezervas - tai bijoti nereik.

kuris is situ?:

https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/fourstroke/30-60-hp/
- EFI ar tas kitas?

https://www.mercurymarine.com/en-gb/europe/engines/outboard/seapro/15-60-hp/
sitas nerasho ar 2T ar 4T

> "fenix"  wrote in message news:q7288i$m5v$1@trimpas.omnitel.net...
>
> 2019.03.22 10:42, dzonis rašė:
>> Iš medžio darai ? Jei 600kg bus - tai 30 siūlyčiau atmesti, normalus
>> greitis bus tik ant max sūkių ir tai su 1 ar  max 2 suslikais
>
> kas tie suslikai?
>
> ir kokia greicio predikcija?
>
> zinau, kad 50Ag/tonai glisavimui jau krastutine riba (priklauso nuo
> korpuso), siuo atveju 30Ag 600-700tams kg lyg is isipaisho beveik
> ploksciadugniam. anyway, linkstama 40Ag padaryto ant 50Ag bazes. aisku,
> idealu, jeigu ten skiriasi tik banaliu oro restriktoriu, kuris issiima
> mechaniskai... svajoju tsakant.
>
> . Koks
>> biudžetas varikliui ? Kaip ruošiesi sertifikuoti , priregistruoti ?
>
> biudzetas optimalus. t.y. variklis toks, kokio reikia, o ne uz tiek
> pinigu, kiek yra. bet jeigu varikliai beveik vienodi - kam moketi
> daugiau? pasikartosiu - skirtumai santykinai didziuliai.
>
> apie registravimus nekalbam. atskira tryda.
>
>> "fenix"  wrote in message news:q7266v$jr6$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2019.03.22 08:41, dzonis rašė:
>>> Nu tai papasakok apie ta projektą jei nori patarimo, nes vien arkliai
>>> nieko nesako.  Šiaip svorio skirtumas tarp 30-50 AG maks bus 30kg.
>>
>> jokio skirtumo paties variklio svoris
>>
>>> Bet svarbu koks korpuso tipas, ko iš jo tikiesi ?  max greičio, max
>>> svorio pakėlimo į glisą ir pan, kiek svers, nes tada pagal kubatūras ir
>>> net reduktoriaus perdavimą galima parinkinėti.
>>
>> projektas samodelnas, ~4.9m LOA, glisuojant turetu but ~4.2LWL,
>> anti-trip chine, transo kampas ~4-6, plotis ~1.6m(sita dalis dar
>> projekte), ~700kg max, realiai galima skaiciuoti ir 600-tams kg, su
>> viskuo, iskaitant krovini, kura, varikli. taip, tikiuosi pakelimo i
>> glisa ir adekvataus greicio.
>>
>> jo suprantu, kad 50Ag greiciau ir is esmes bilekaip geriau uz 30.
>>
>> kokios prognozes butu greiciu?
>>
>>
>>> "fenix"  wrote in message news:q70p0k$6f4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2019.03.21 08:31, dzonis rašė:
>>>> Čia klausimas tokio lygio , koks automobilis geriausias :
>>>>
>>>> 1. 100 AG
>>>> 2  130 AG
>>>> 3  150 AG
>>>
>>> "projektas" dar eigoje, _galbut_ uzteks 30Ag, _tikrai_ uzteks 50.
>>> galutinis svoris _dar_ neaiskus.
>>>
>>>> Tu gal tikrai geriau paklausyk kokio dėdės Vasios  valčių garaže
>>>> ,Tranzoo ar konsultanto parduotuvėje ir nesivargink.
>>>
>>> apie vilniu tokiu lygiai 2, vienas is ju... nu kazkaip idomiai kalba. be
>>> to, jie ka turi ta ir giria, logiska. tikiu, kad Klaipedoj butu daugiau
>>> kas patartu.
>>>
>>>> "fenix"  wrote in message news:q6tnjo$vv6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> 2019.03.20 17:28, dzonis rašė:
>>>>> Čia priklauso ant ko kabinsi,kur plauksi,keliese   ir kokių rezultatų
>>>>> tikiesi. Visu pirma, didelis galingumo skirtumas tarp 30 ir 50 AG.
>>>>> Antra- tai yra įvairių 30 AG , tiesiog 30, padarytų ir ant 40AG ir dar
>>>>> didesnės bazės. Lygiai kaip ir 50-tukai. Todėl pirmiausia reik
>>>>> žinoti ko
>>>>> nori ir ar yra kokie apribojimai. Čia nelabai svarbu konkretus
>>>>> brandas,
>>>>> bet tinkamą modelį pasirinkti.
>>>>
>>>> nelabai aiskiai issireiskiau: kokius brendus/modelius, kiekvienoje
>>>> kategorijoje rekomenduotum. 4T, remote, power tilt/trim.
>>>> 30
>>>> 40
>>>> 50
>>>>
>>>> kojos ilgis ir kur plauksiu sakykim kad nesvarbu, bendras gaires
>>>> idomiau
>>>>
>>>>
>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6tkak$sk2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> 2019.03.20 14:49, dzonis rašė:
>>>>>> 30AG 4T Mercury (ir visi žemyn ) yra pagaminti Tohatsu ir skiriasi
>>>>>> tik
>>>>>> lipdukais, gaubtais, rumpeliais, visa kita - tas pats.
>>>>>> Dėl galingesnių modelių nepasakysiu, bet Tohatsu yra normalus
>>>>>> brendas ir
>>>>>> tikrai bus japaškių surinktas. Didesnieji ar nebus Hondos , tik dabar
>>>>>> nežinau katrie kuriem gamina.
>>>>>
>>>>> vat irgi as panasiai girdejau, kad jie ten vieni kitiems gamina, t.y.
>>>>> tohatsu daugiau patys gamina kitiems, nei atvirksciai.
>>>>>
>>>>> pats ka rekomenduotum is 30, 40 ir 50?
>>>>>
>>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6t4kv$bat$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> 2019.03.20 11:44, dzonis rašė:
>>>>>>> Gamina ir 30AG su įpurškimu , kurie parduodami po Mercury brandu. Ir
>>>>>>> taip tai tikras japonas.
>>>>>>> Bet aš jaučiu čia ne savo diskusijoje dalyvauju kaip suprantu ir čia
>>>>>>> vyksta kažkos matavimasis trolinimo įgūdžiais ?
>>>>>>
>>>>>> ne, klausimas rimtas, o jis skambejo mazdaug taip: kokie 30-50Ag ob
>>>>>> varikliai verti deemsio, tranzoo paminejo eiles tvarka 1)mercury
>>>>>> 2)suzuki
>>>>>> tada sekantis klausimas, kas zinoma pas skandinavus apie tohatsu? man
>>>>>> aktualu, nes skirtumas tarp nauju "normalaus" brendo ob varikliu
>>>>>> sitoje
>>>>>> galioje siekia netoli 1kEUR.
>>>>>>
>>>>>>> "fenix"  wrote in message news:q6t0t4$73n$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 2019.03.19 08:33, tranzoo rašė:
>>>>>>>> Paklusiau apie tohatsu. Is principo ner kazko labai blogai. pigus
>>>>>>>> kinietis su visom is to isplaukianciom pasekmem. - yra archaiskas,
>>>>>>>> detales keiciasi ir neprognazuojamas. labaisuiai paplites ten, kur
>>>>>>>> galima 'parirkluot'. dar yra toks Parsun is vietiniu senuku.
>>>>>>>> Bentjau
>>>>>>>> atiduot i senukus bilekur gali. panasaus lygio yra hidea, sail..
>>>>>>>>
>>>>>>>> viis balsuoja uz suzuki arba mercuri, nes jiems tik maintenencas ir
>>>>>>>> fiziniai sugadinimai. vienas kitas gedimas.
>>>>>>>> honda patikimi dar. jie populeresni norgej (nemaciau, man taip
>>>>>>>> sake).
>>>>>>>
>>>>>>> dekui. netiketa cia... kazkaip buvau isitikines kad tai "pigus
>>>>>>> japonas",
>>>>>>> nes butent tohatsu gamina maziukus (iki 20 ar kazkiek mazai Ag)
>>>>>>> Mercuriams.
>>>>>>
>>>>
>>