Tema: Re: Sodas Vilniuje, prijungimas prie vandentiekio ir nuotek?. K? manot?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-05 20:32:13
Vaikai, nesipykit.

Jei kaimynas parašo VV sutikimą kloti komunikacijas jo sklype, tai jis nu
niekaip negali spręsti kam ir už kokią kainą VV gali pajungti nuo vamzdyno,
kuriam jis davė sutikimą pravesti.

Nesu aš piktybinis, netgi atvirkščiai, aš galiu aukoti savo įsitikinimus
vardan bendrijos interesų. Praėjo tie laikai, kai kažkas susimeta, pasikloja
komunikacijas ir siaura grupelė draugų sprendžia kam duot, o kam ne.
Dabar atiduodi teises paslaugų tiekėjui. Ir pochuj, kad skauda, ar kad
užgauna savimeilę. Įmečiau kurioj vietoj veiksmas vyksta, nėra ten taip, kad
gatvelė padaro achujenas investicijas savo lėšomis - ten ateina normalios
miesto komunikacijos su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis.

Beje, gal kam pavasarį reiks malkų Bajoruose? Valysiu sklypą, galėsit
nusipirkti kaladėmis. Obelys, ąžuoliukai, lazdynas.