Tema: Re: Sodas Vilniuje, prijungimas prie vandentiekio ir nuoteku. Ka manot?
Autorius: Nioka
Data: 2019-03-04 08:27:04
Per sklypa vesti vamzdynu VV nereikia ir jie to neprasys. Vamzdynai
paprastai klojami prie arba po gatvemis/pravaziavimais. Pravaziavimai tavo
atveju turetu buti sodo bendrijos nuosavybe, ir tikriausiai SB duoda leidima
kloti vamzdynus jos zemeje.
Problema gali atsirasti jei prie tavo sklypo bus irengta pvz. nuoteku
siurbline su 10m apsaugos zona tavo sklype. Be to kad apsaugos zonoje
nagalima statyti statiniu, dar retkarciais buna "kvapelis" nuo tokio
objekto. Pries pasirasant sutikima reiktu susipazinti su VV projektiniais
pasiulymais, gal but netgi diskutuoti su VV del nuoteku siurbliniu ar pan.
objektu vietu SB zemeje.