Tema: Re: Sodas Vilniuje, prijungimas prie vandentiekio ir nuotekų. Ką manot?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-07 19:30:34
Klausimo atomazga:
VV vykdo "Kvartalinių tinklų plėtros finansavimą"
Surinks paraiškas, jas reitinguos ir priimtiniausias vykdys.
Elementari sąlyga "sutikimas dėl žemės naudojimo", konkursantai be sutikimų
eina į šoną (kam tas galvos skausmas).

Iš visų pareiškusių norą, surenka po 300€ užstatą, kurį grąžina pasirašius
paslaugų tiekimo sutartį.

Garantijų dėl siurblinių ir pan. niekas neduoda. Nepatinka? Rasim kam
patinka. Sklypas pas mane ne kampinis, be lyšnos žemės šalia, rizikos dėl
siublinės nėra.

Surašysiu sutikimus, paraiškas ir visokį biesą, tegu bendrijos nariai
mėgaujasi centralizuotai teikiamais patogumais.

Dėkui visiems pasisakiusiems. Ypač Nioka, ejs, Ignas ir Ostapas. Jūsų postai
buvo visa galva aukštesni už visus forumiuko guru.