Tema: Re: Sodas Vilniuje, prijungimas prie vandentiekio ir nuotekų. Ką manot?
Autorius: Nioka
Data: 2019-03-01 19:50:18
Apsaugos zona šiaip nėra labai didelis blogis. Joje negali statyt statinių.
Daugiau apribojimų nežinau.
Bet jei praves vamzdyną per tavo sklypo vidurį, - namui iš viso gali nelikti
vietos.
Susidėliok pliusus ir minusus. Pliusai: Vedžiojant vamzdyną, bus padarytos
atšakos, prie kurių galėsi pasijungti; Gali pasijungti tik prie nuotekų (jei
vandens nereikia); Pakyla sklypo vertė;
Minusai: Apsaugos zona; Jei SB nutars kad netiekia geriamo vandens, mokėsi
už "VV" vandenį ženkliai brangiau negu dabar už SB vandenį.