Tema: Re: Sodas Vilniuje, prijungimas prie vandentiekio ir nuotekų. Ką manot?
Autorius: Lapinas
Data: 2019-03-04 20:33:53
Dėkui, aš irgi taip galvoju. Kai bus konkretika - galima ir parašą dėt.
Galų gale, paliubomu kažkiek sklypo pateks į apsaugos zoną, nes gatvelės
pločio neužteks, net jei per vidurį tuo vamzdynus ves. O šiaip tai per
vidurį neves. Duok Die, jeigu vandentiekis vienoj gatvelės pusėj, o nuotekos
kitoj.

Žodžiu laukiam. Priesgtas ten dar ir prašymas pasijungt. Nu bet neturiu ką
jungt, nebent tą mistinį šulinėlį, kurį įrengs. Bet manau neverta, dėl +-
kelių šimtų. Tegu nauji savininkai rūpinasi. (jei tokie bus).