Tema: Re: req: buitine
Autorius: svyt
Data: 2019-02-06 17:07:53
Tarzanas. Beje, kai didzioji dalis visuomenes paskiepyta gali ir
 neuzsikrest pvz poluomelitu. Faktiskai neskiepydamas vaiku
 rizikuoji juos numarinti ar padaryt invalidais. Tai ne juokai,
 esi visiskai be atsakomybes jei taip elgiesi. Naturinis ukis
 geras dalykas, bet labai neefektyvus. Beto, chemine tarsa maziau
 pavojinga uz biologine, gali staigiai nusibaigt ar tapt invalidu.
 Nors ir chemines gauni, nieks netikrina tavo produktu, o tarsa
 gali but ir is uztersto vandens ir oro. O ir abejoju kad
 nenaudoji jokios chemijos, trasu.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----