Tema: Re: req: buitine
Autorius: Edo
Data: 2019-02-01 10:49:14
Tavo anukei labai pasiseke, kad kaimynai vaikus paskiepijo.

Griztant prie mikrobanges tai nors ir retai buvo naudojama, bet kartais pasiilgstu naujam name, kai lieku vienas su dviem mazom dukrom. Ne joms, sau sildyciau maista, nes pavalgymui labai ribotai minuciu turiu, daznai net svieziai paruostas maistas jau buna praveses kai man valgyt laikas ateina.

E.

--
Free News Reader
http://put.hk