Tema: Re: req: buitine
Autorius: Tata
Data: 2019-02-01 12:22:22
">
> Griztant prie mikrobanges tai nors ir retai buvo naudojama, bet kartais
> pasiilgstu naujam name, kai lieku vienas su dviem mazom dukrom. Ne joms,
> sau sildyciau maista, nes pavalgymui labai ribotai minuciu turiu, daznai
> net svieziai paruostas maistas jau buna praveses kai man valgyt laikas
> ateina.

Ribota laika turi, nes esi jau sistemos zombis.
Jei galvotum apie tai, kaip sveikai ir gerai gyventi, tas laikas ir butu
skirtas vien tik tam.
Yra gyva ir gamtos naturali ugnis, kurios jus zombiai net nebesuvokiate, kad
tokia yra !
Nes jus tam nera laiko...

Todel jusu zombiu gyvenimas virsta tik laiku... sau vaikams... anukams, nes
amzinai nera laiko...