Tema: Re: buitine
Autorius: eSSas
Data: 2019-02-02 17:54:13
On 02/02/2019 17:43, Tata wrote:

> Ne.
> As nesu niekur pasikeles.
> tik noriu savo pvz irodyti zmonems, kad galima gyventi kitaip, ne eiti
> tarnauti del duonos, o ja uzsiauginti paciam ir ne dirbti kas diena del
> pinigu, o maista gamintis paciam ir to mokyti savo vaikus, o ne kaip dirbti
> uzdirbti ir pirkti suda, kurio naxer visiskai net nereikia...

Įrodinėtojas. Su savais snargliais pradžiai susitvarkyk.

> supisti telefonai ir supista visu smegenine
> kaip ir tas supistas internetas
> kur ant jo sedi ir auga visi debilai, nemokantys net elementariu darzoviu
> uzsiauginti, arba net elementariu blynu issikepti... moka tik supista kebaba
> nusipirkti supistam kioske...kur supista pardaveja su savo tokiais pat
> supistais smegenim ji susuka...
> nes jai gi poxui viskas, kas ka suvalgys, svarbu siandien gauti piniga, kuri
> ji isleis tam paciam PC uz suknista desra. pagaminta is 6 eiliu chemijos...
> bet gi ji to net nesupranta....

Supistas gyvenimas? Būna. Daryk ką nors, o ne kniauk į njufsus, kokie
visi aplink loxai. Nes ne kažką kito bandai sukalbėt.

> gaila stebeti...
> kas vyksta...
>
> zlunganti visuomene...
>
> nic nieko nebegalinti kurti...
> yra tik vienetai, kurie dar kazka bando...
> bet jie  vadinami baltom varnom...

Pfff. Ir dar kartais juos gydo izoliuodami nuo visuomenės ir jų pačių,
kad žalos nepa(si)darytų.

> ir kodel niekas to nemato...
> o as va debilas auginu viska savo, valgau viska savo ir skatinu kitus, ir
> draugu turiu pulkus ir perka is maes viska ir viska matau... kas vyksta
> aplink...
> bet graudu darosi...kai matau koki suda zmones valgo...
> ir dar kiek uz ji moka...

Tu augini, jie moka, ir tu už juos kenti? Tai vadinama šizofrenija, mano
mielas depresuotas nuo kelių metų trukmės gyvenimo užkampyje pašnekove.
Primesk, kas bus dar po 5'ių

S.