Tema: Re: req: buitine
Autorius: eSSas
Data: 2019-02-03 15:12:37
On 03/02/2019 14:48, Julius wrote:

> Nesupratau paties sarkazmo. Aš juk nepasiūliau šikt nuo namo
>   atbrailos. Netgi nepateikiau argumentų kodėl jos nereikėtu tos
>   mikrobangės ir tiek. Kame kvailumas? Gal tu tada atsakysi, kodėl
>   ant unitazo bakelio du nuleidimo mygtukai, jei toks super
>   atletas?!

Mėgstu tvarką, atsakysiu papunkčiui:

1. Tu toj trydoj tikrai ne pagrindinis klounas. Svarbus, bet ne pagrindinis;

2. Mikrobangė tapo nereikšmingu kabliuku, bendruomenei panorėjus
pabendrauti. Jei aprašytum savo kasdienį meniu, gal irgi iššauktum kažką
trunkančio ilgiau nei įprastinę diagnozę iš trijų žodžių;

3. Besąlygiškai pripažįstu tamstos kompetencijas unitazų lygoje ir
laukiu išaiškinimo - juk ne vandens taupymo problemą turėjai mintyje.
Esu labiau nei tikras, kad celiulioze turtingas maistas suteikia ne tik
postūmį žarnų motorikai, bet ir kokybiškai naują šios srities pažinimo
lygmenį.

Nekantriai laukiu,

S.