Tema: Re: kaip dealas?
Autorius: dzonis
Data: 2019-01-10 11:40:59
Sukimo momentas 35 NM vs 60 ar kiek ten  , nu slabakas, bandyk dar kartą  .
Turiu nemažai Ryobi akumuliatorinių - geri  įrankiai už savo kainą, yra
suktukų kai kurie modeliai mažiau vykę, bet pvz kalantys visi normalūs, ne
DeWalt  aišku , bet ir kaina 3X skiriasi.

"eSSas"  wrote in message news:q15lo5$ifm$1@trimpas.omnitel.net...

On 09/01/2019 22:22, tranzoo wrote:
> https://www.1a.lt/namams_sodui_ir_remontui/irankiai_remontui/akumuliatoriniai_greztuvai_ir_suktuvai/powerplus_powc1071_cordless_drill

Tai, kad radai nuorodą į pigesnį, dar nereiškia, kad tai analogiškas
daiktas. Kuria ten vieta jis moka kalti - rankena gal? Net lagaminelio
nesugebėta pridėti...

Vienžo manlabaigaila (C) Tranzoo

S.