Tema: Re: kaip dealas?
Autorius: Arj
Data: 2019-01-09 13:36:15
ne tu vienas toks, man teko naudoti ir piguvos, ir topiniu irankiu. Jei
trumpai - rimti brandai atpisa pasitenkinimu, bet savikainos/TCO atzvilgiu
piguva atpisa rimtus brandus I vienus vartus. va pigi skill bulkarke atlaike
belenkiek izdevalkiu, namo statybas (biski paluzus), ir veliau atiduota
statybininkui, o topine metabo bulgarke mano akyse sudege nepraejus
pusvalandziui nuo pirkimo, grazinta, ir iskart imta makita, kuri dirbo
gerai, bet pasirode kad netoleruoja laisvo kritimo, gerai kad jau statybu
pabaigoj.

"DK"  parašė naujienų news:q0n4ak$87v$1@trimpas.omnitel.net...

Offtopic, bet aš savo terasą, pavesinę ir dar krūvą visokiu statinėlių,
rankdarbių padariaus su sulūžusiu žaliu boschu (grežtuvas) turinčiu
1,5Ah akumą, kreivu Skill'u (siaurapjūklis) ir Fermu (diskinis pjūklas,
absoliutus kinietis), bet kaip suprantu čia peikiantys dirba staliais,
tai jiems įrankiai turi būti labai kokybiški.

P.s. Niekas iš to homedepot nepirks, nes kaina gaunasi veik 300 eur,
specialiai užklausiau šipzy :)))