Tema: Re: kaip dealas?
Autorius: DK
Data: 2019-01-04 10:08:52
Offtopic, bet aš savo terasą, pavesinę ir dar krūvą visokiu statinėlių,
rankdarbių padariaus su sulūžusiu žaliu boschu (grežtuvas) turinčiu
1,5Ah akumą, kreivu Skill'u (siaurapjūklis) ir Fermu (diskinis pjūklas,
absoliutus kinietis), bet kaip suprantu čia peikiantys dirba staliais,
tai jiems įrankiai turi būti labai kokybiški.

P.s. Niekas iš to homedepot nepirks, nes kaina gaunasi veik 300 eur,
specialiai užklausiau šipzy :)))