Tema: Re: kaip dealas?
Autorius: tranzoo
Data: 2019-01-03 00:27:06
On 12/25/2018 19:39, fenix wrote:
> 2018.12.25 16:54, Satrapas rašė:
>> + baterijos vaikiskos
>  > bl, nu ir uzstumet.

nebereikalo. zaistlu zaistlas. dar baisiau uz parksides, realiai.
parksides bentjau maisto krautuvese parduoda - tai tik namu seimininkes
perka... sitas 'tikriem viram' visuose senukuose 'ant akiu'

jei reikia pigiai - visokie dedules Liao mfg laikys neprasciau, o kaina
dar mazesne. dar - yra nuomos.

apie komentarus, kad parkside yra zjb - gali mano uosviene pasakot -
prisipirkus ji ju. nezinau kokiu budu, bet turi...