Tema: Re: kaip dealas?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-03 01:36:03
On 1/2/19 23:27, tranzoo wrote:

> apie komentarus, kad parkside yra zjb - gali mano uosviene pasakot -
> prisipirkus ji ju. nezinau kokiu budu, bet turi...

O tai ka tas parksaidas siaip? Turiu kazkiek jo reikalu, nu dirba ir
pernelyg nesimaivo. Turint maumeny kaina tai isvis zjb. Kol kas
vienintelis prakolas yra tas lazerinis matuoklis kur salciau kokiu +12
atsisako matuot. Va dar siandien 22mm graztui kietlydinio galvos krasta
nutrupinau.

Uztat siandien sulauziau melynos bosch t.y. professional balgarkes
reduktoriu. Taip mazdaug lygioj vietoj. Gerai kad amazone pirkta tai
pakeis pernelyg nesimaivydami. Bet 2 dienos sedet dabar ir ciulpt pirsta
kai atostogos nelaukia ir baiginejasi.