Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Gintas
Data: 2009-02-05 14:10:17
Teisybes delei reiktu paminet, kad atvirkstinis variantas, kazkodel normalus atrodo-tipo kainos nukrito, ateina seimininkas ir pareiskia-tu man per brangus, arba nuleidi kaina arba kvieciu statybinkus is gretimo namo. Tarsi normalu? O va-jei statybininkas pareiskia-mokek nuo pirmadienio daugiau-siutas ima :)