Tema: Re: statybininku norai
Autorius: gopas
Data: 2009-02-02 00:14:42
tai apie ka mes kalbam...ar apie tuos kur glaisto, dazo sienas, klijuoja
plyteles...ar apie tuos kurie vadovauja tokioms statyboms,
kaip viadukas virs savanoriu pr., panoramos prekybos centras ar dar koks ten
didelis projektas?

maniau kad diskusija vyksta apie mano pirmuosius paminetus. tai dabar beliko
issiaiskinti apie kuriuos kompiuteristus diskusija
prasidejo...