Tema: Re: statybininku norai
Autorius: bzik
Data: 2009-02-02 09:29:05
del kedziu ir irankiu sutinku, bet kokybe nebutinai. Esu taisesis pas
ilgamete patirti turincius stomatologus, kurie su paprastais irankiais
padare geriau ir greiciau, nei modernia iranga valdantis pradedantysis.
Manau statyboje yra daug sriciu, kur gera iranga lemia nebent darbo nasuma
ar kazkurios operacijos paprastuma, taciau viskas atsiremia i mokejima
naudotis irankius, zinias kaip atlikt darba. Pvz. kai paziuriu i patyrusio
staliaus darba primityviais nusenusiais instrumentais, man graudu ziuret i
savo konstrukcijas atliktas pusetinos kokybes irankiais :)