Tema: Re: statybininku norai
Autorius: Resolut
Data: 2009-02-01 23:32:11
> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message

Teisingai, neatitinka. Statybininkas sumoka uz patenta max
1klt/metus(nezinau tiksliai,bet nemanau kad daugiau) TArnautojui nuo algos
atskaito SODRAi ir VMI 33 proc, is darbdavio panasiai(tiksliu skaiciu
nepamenu,senai dirbau samdoma darba)

Na na, per pietu pertrauka stat. be jokiu problemu gali siausti i valgykla.
Bet ne, kadangi iki artimiausios valgyklos reikia vaziuot, tai jis
negali.Mentai gali sustabdyt. Paprasciau bambaliuka ar saltupi istustint
vietoje uzsikandant makdonaldu ryte atsiveztu.

Koks darbas-tokie ir rubai. Pas mane  apdaila jau 7 men vyksta- tos pacios
specuros.

Sunku ka bepasakyt.  Matyt reiktu,kad seimininkas kelne i rankas paduotu. Ir
pecius pamasazuotu.

Nenori- neieskok. Uz paieskas ir pirkimus gauna savo nuolaida is parduotuves
bei piniga uz atvezimus. Nereikai lia lia.

Buvo ir noru kaita, ir zmonos priestaravimai - uz tokio tipo perdirbimus
atsiskaitoma kaip priklauso. Prastovu nebuvo isvis- visada rasdavo ka tuo
metu daryti.Cia jau nuo seimininko sazines priklauso. Jei perdarineja ne
savo broka- klausimas nekyla,kad tai apmokama.

Del barikadu- tu teisus.  Baigiu nama statyt, savijauta,kad kara nukariavau.

p.s. nelabai supratau, kam smailikai uzdeti kai kuriose vietose.