Tema: Re: kiek pavasari gali kainuot namo apsildymas ploistirolu?
Autorius: monaxas
Data: 2009-02-02 20:02:10
Kainos dugnas dar ne rodiklis:
sukirsit rankomis, ateis pavasaris, o statybininkas pirmiausia čiups objektą kur moka 35 Lt, o tau smegenis pis kad lauktum. O jei pasitaikys sekantis objektas, tada atvarys, pradės darbus ir išvarys daryt už 35Lt, o tu lauksi, keiksies ir nervuosies. O jiems gi pochuj, medžigas tu susipirkai. Paliks pas tave baleją klijams maišyt ir glaistykles, tai įsivaizduosi "kad niekur jie nedings, įrankius gi paliko..."

Statybininkai irgi žinias žiūri, čiupinėja dugną.