Tema: Re: kiek pavasari gali kainuot namo apsildymas ploistirolu?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-02 13:42:40
> Galiu pasakyt kainas nuo 1999m. Tame tarpe ir 2005 m. Kokiu darbu/medziagu
> kainos domina?
Mane domina pirmi metai kai staigiai eme kilti kainos. As tik dariau prielaida, kad 2005 metai ir buvo tie metai kai kainos soktelejo. Mane domintu darbu kaina 1m3 muro, 1m2 vidaus tinko, 1m3 murlotu-gegniu. Butent m3 visada buvo uz stogo medienos sudejima, o tik paskui eme mulkinti kvadratais...
Taip pat idomu butu kiek kainavo fibo, arko ir keraminiai blokeliai. Idomu kiek kainavo gegniu 1 m3.
---
As siek tiek atsimenu okupaciniu laiku samatines kainas ir beveik tiksliai namo kaina siuo metu yra 10:1. Pagal mano asmenini isivaizdavima muras su darbu ir medziagomis turetu kainuoti apie 250 litu / m3, stogo mediena su darbu apie 800 litu / m3...