Tema: Re: kiek pavasari gali kainuot namo apsildymas ploistirolu?
Autorius: eimaz
Data: 2009-02-02 14:08:14
itariu, kad krizine psichoze pacius statybininkus labiau paveike. paemiau
pasiskambinejau per skelbiu.lt del idomumo del kainu. klausinejau tik darbo
kainos. visi kalbejo ~50-60Lt. dabar po 30min prasidejo skambuciai: "laba
diena, snekejot su mano kolega, mes jums darbo kaina galim pasiulyt 30Lt".
ir duoda suprast, ka djei didelis objekta ar nera labai sudetingas,
sutratume ir dar maziau.
tai negi sunku imt is karto ir pasakyt normalia kaina kai skambinu pirma
karta?