Tema: Re: kiek pavasari gali kainuot namo apsildymas ploistirolu?
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-02-02 09:14:22
> Konkretizuokim darbus ir kainas. Tinkavo? Turi omeny ant jau priklijuoto ir
> suarmuoto pavirsiaus dejo tinko sluoksni. Ar cia kaina uz visa apsiltinimo
> sumustini nuo .. iki?
Sukonkretinti negaliu, bet prie progos pasiklausiu, nes meistras gyvena salia mano statomo namo. Dabar sakyciau, kad tokia kaina buvo uz visus fasado apsiltinimo darbus.
Dar galiu papilti zibalo del muro darbu. Kolega is darbo pries kokius 5 metus uz muro kuba mokejo 30 litu.

Nieko keista nebuna, kad krizes atveju, daugelis zmoniu uzdirba tiek, kad tenka balansuoti ties bado riba. Prisiminkim, kad Landzbergis visoje Rusijos imperijoje sugriove kolukius, o siandien Kirkilas kaltas, kad Lietuvoje prasideda krize.
Vienas DELFI komentatorius parase, kad vadoveliuose rasoma, kad NT krize tesiasi MAZIAUSIAI 5 metus. Kaip suprantu tai DELFI komentatoriai ne autoritetai. Tai kuo tada tiketi. Nausediniai egzspertai aiskina, kad Lietuva atsigaus per metus. As matau, kad krize prasidejo praeita vasara ir - per metus - sia vasara - duobe dar nebus pasiekta.