Tema: Re: kiek pavasari gali kainuot namo apsildymas ploistirolu?
Autorius: ND
Data: 2009-02-02 14:25:58
na tai va, vis gi normali (reali) rinkos kaina yra 50-60 Lt./m2, krizine
kaina kaip parode skambutis yra ~30 Lt/m2. visi statybininkai isties
panikoj, visi laukia pavasario, pasiulymu nera ir taip sakant geriau
zvirblis rankoj, nei jautis laukuos..
kokia kaina realiai nusistoves dar anksti prognozuoti, matysis po pavasario.
manau gyvensim tokios krizes salygomis, kurios galbut istorijoj nebuvo, taip
kad..
statytis siuo laikotarpiu apsimoka, tik pinigu reikia tureti:)
kitas dalykas, nepamirsk planuojant islaidas uzmesti virsaus, nesivaikyk
zemiausios kainos, nes nukainuota duona ne visada skani. as nerizikuociau
skaiciuot po 25 Lt/m2