Tema: Re: kuom remontuot
Autorius: Gosha
Data: 2018-12-13 11:52:20
Jūs prikibot prie vieno varianto.  ;)
Siūliau ir išsilyginantį, bet šis ne visur tinka.
Ir Jūs rašinėjat paklodėmis :) Vietoj to kad pasiūlytumėt SAVO variantą.
Kodėl nerašot jei tokie protingi? :)
Beje, va vienas pasiūlė BETKOKIUS plytelių klijus. Jums rodos tinka?
Kodėl nieko nerašot?
Hm... bandžiau įvairius plytelių klijus. Dauguma jų kur kas silpnesni už
minėtą atmavimo mišinį.
Aš rašau iš praktikos tiesiog ir siūlau konkretų armavimo mišinį o ne
'betkokį' kuris tikrai byra pakrapščius.