Tema: Re: kuom remontuot
Autorius: dz
Data: 2018-12-11 16:30:29
reikt garaze, kaip kranistai turet "pagalve" ir pora brusu taip 100x100:)

"qwerty"  wrote in message news:puof9d$ok9$1@trimpas.omnitel.net...

O tu manai kad 6N/mm2 (grubiai 60kg/cm2) garaže yra daugiau nei pakankamai?
Tai paskaičiuok kokia apkrova gali būti pvz su domkratu pakėlus dalį mašinos
pakeisti priekinį ratą.

"Gosha"  wrote in message news:puocua$mhn$1@trimpas.omnitel.net...

Net jei ir 6N/mm2. Tu TIKRAI manai kad garaželiui reikia daugiau? :)
Chebra, atsipalaiduokit...
Armavimo mišinį paminėjau nes tvirta gana universali medžiaga.
Jei norite čia bunkerį statyti, tai kreipkitės į sertifikuotą statybos
inžinierių, suprojektuos.
Ah taip, armatūrą pamiršot paminėt :)  12mm mažiausiai ;)