Tema: Re: kuom remontuot
Autorius: dz
Data: 2018-12-11 14:32:24
>http://www.sakret.lt/product/be-grindu-paklotas-betonas/

sitas tai elementarus sausas betonas, visai neplastiskas, ji reikia gan
storai klot min 4-5cm, ty tinka jei varai visa plota (tik iseiga nemaza),
jei lopam ir duobem tai ne

"Gosha"  wrote in message news:puo8kp$iq7$1@trimpas.omnitel.net...

Kažką painioji. Tikrai 410 su vinimi krapštosi? :)
Tavo namą tikrai armavo su kažkuo kitu...
Na iš savo darbų praktikos... grindis tvirtinčiau kaip sakiau.
Va radau dar specialų:
http://www.sakret.lt/product/be-grindu-paklotas-betonas/
Bet Sakret pasitikėjimo nekelia, kaip rašiau
Šiaip...
ne tankai ten važinės ir rodos be užšalimų bus. Tinka beveik betkas ;)