Tema: Re: kuom remontuot
Autorius: Sarunas
Data: 2018-12-13 10:45:42
Beje... minusine temperatura ant garazo grindu garantuotai buna...

"Sarunas"  wrote in message news:put65i$9sd$1@trimpas.omnitel.net...

hmmm... teptuku itrinti 3 cm duobes?

"Bonka"  wrote in message news:put3p1$7t5$1@trimpas.omnitel.net...

MaxSeal. Ispaniskas produktas skirtas vandens talpu hidroizoliavimui kai
betonas
aptrupejes arba koretas. Deja 20 kg maisas kainuoja apie 50euru, bet tu jo
nesunaudosi
garaze. Darbo eiga: pavirsius privalo buti slapias, jei taip nera-supilti
vandeniu.
Pasigaminti grietines konsistencijos misini ir su dazu teptuku itrinti viena
kryptimi. Po
12-24 valandu pakartoti skersine kryptimi. Dar po 12-24 valandu sis grazus
sidabrinis
sluoksnis islaikys 8bar slegi is vidines puse, 4 bar slegi is isorines puse,
be to surish
betono danga. Jis bus tinkamas dazymui, tinkavimui, plyteliu klojimui,
nebijos tiesioginiu
Saules spinduliu.
Ir cia ne reklama. Tiesiog gyvenime, nebudamas profesionalas esu atrades
labai nedaug
tikrai geru produktu. Panasus aprasymas yra Ceresito, berods CX60 ar
panasaus. Taciau esu
mates gatava danga-atrodo ziauriai, lupasi, sluoksniuojasi.