Tema: Re: kuom remontuot
Autorius: qwerty
Data: 2018-12-06 14:22:29
Sakretu labai nesižaviu, bet BAM'as turbūt vienas iš tų produktų kuris
veikia gerai. Mano plytelščikai tik jį naudojo pagrindui kelis mm pakelt.

"Gosha"  wrote in message news:puaut9$nl9$1@trimpas.omnitel.net...

1, 2 ne visiems priimtinas. Džiovinti ilgai reikės...
3 Sakret - blogiausia ką esu bandęs. Daro gėdą lietuviškai produkcijai.
Bet gal kai kurie gaminiai ir nėra beviltiški, negarantuočiau.