Tema: Re: kaip mokytis CAD?
Autorius: ejs
Data: 2018-11-01 18:31:53
2018-10-27 22:38, tranzoo rašė:

> taip, jis gimes amerikoj.
>
> pasakok daugiau - perduosiu rnd

Paprastai coliais matuojama tam tikru tikslumu, tarkim iki 1/128" (kas
šiaip yra ~0.2 mm). Perskaičiuojant į metrinę sistemą atsiranda
paklaidos, o atskirais atvejais (12+127/128" vs 13-1/128") pradeda
skirtis elementų geometrinės pozicijos. Nors colinėje sistemoje jos yra
identiškos.

Turiu po ranka ^H^H^H^H^H^H koja kitą programą, kur negaliu objekto
rankiniu būdu pastumti mažiau nei 0.8 mm (kas yra 1/32"). Jei sienoms
tai problemų nesukelia, tai komponuojant brėžinius - užknisa.

--
  ejs