Tema: Re: kaip mokytis CAD?
Autorius: ejs
Data: 2018-10-24 09:53:07
2018-10-23 23:00, fenix rašė:

> reikia sumodeliuot aliuminio ir plastiko plokstes, kai kur su
> pavingiavimais. visi medziagu, strukturiniai atsparumai, storiai, kampai
> ir kt kolkas tebunie "is akies", veliau pagal situacija taisyciau.

suprojektavimas == paruošimas gamybai. Pradėčiau nuo to.

> klausimai:
> 1. Kokia paprastai supaprastinta mokinimosi eiga? jutubas?

turint inžinerinės patirties - taip. Bet su humanitariniu išsilavinimu
šis laiptukas gali būti kiek per aukštas.

> 2. Kokia programa pasiruost lauzt - autodesk inventor ar solidworks? Dar
> kazka?

viskas priklauso nuo gautinio rezultato. Jei 3D spausdinimas - Sketchup
pilnai užteks. Jei lenkt, gręžt, montuoti ir pan - aš už SW, nes
inventorius man tiesiog nepatinka.