Tema: Re: kaip mokytis CAD?
Autorius: fenix
Data: 2018-10-24 10:01:47
2018.10.24 09:52, ejs rašė:

> suprojektavimas == paruošimas gamybai. Pradėčiau nuo to.

tai zinau ko noriu, kaip turi atrodyt, kokias savybes turet, gamybos
medziagos, ismatavimai ir t.t. reikia 3d modelio, pagal kuri poto
plokstumos butu atiduotos pjaustytojams

> turint inžinerinės patirties - taip. Bet su humanitariniu išsilavinimu
> šis laiptukas gali būti kiek per aukštas.

turima. issilavinimas tikslusis.

> viskas priklauso nuo gautinio rezultato. Jei 3D spausdinimas - Sketchup
> pilnai užteks. Jei lenkt, gręžt, montuoti ir pan - aš už SW, nes
> inventorius man tiesiog nepatinka.

ne, 3d spausdinimo nebus. bus plokstumu virinimas ir verzimas varztais.
supratau, balsas uz sw