Tema: Re: kaip mokytis CAD?
Autorius: Arj
Data: 2018-10-25 09:58:26
nu tai jei laiko yra, imi softa ir nebijok zaisti - as taip kazkada su
autocad'u ismokau dirbti, praktiskai savarankiskai, be jokiu mokymu, knygu,
ir youtube'u - uzteko iskarto gauti master ar tai expert lygio sertifikatui
brainbenche (duoda jei egzamina islaikai beveik be klaidu)

"fenix"  parašė naujienų news:pqrp2h$fh3$1@trimpas.omnitel.net...

2018.10.24 23:01, tranzoo rašė:

> bentjau pagrindus zinot. suprast izometrines projekcijas. kiek atsimeni
> geometrijos? pitagoro teorema zinai? (taip saziningai, be guglo)

izometrine projekcija - savokos nezinau, bet paguglinus suprantu kas tai
yra. pitagoro teorema ir pan algebrinius dalykus puikiai zinau,
akademines zinios didesnes nei 12 klasiu

> trumpai - mano galva paciam mokytis galima tik tada, kai reikia
> prisitaikyt. pvz. visalaik braizei ranka, o staigiai prireike kompo.

ranka piesto piesinio ir 2d papaisymu nebeuztenka.

> autodeskas tikrai siulo mokymus. sukask dantis ir investuok. pamirsk
> jutubus ir vadovelius, nes 'nusimokysi'. uzteks 'tam kartui' bet tik

....vat to ir bijau

> tiek. o dar geriau - nusamdyk kas moka.

netinka del ivairiu priezasciu siame etape, viena is ju - LT speciau yra
max 10 zmoniu, kurie galetu padet, o prisibelst iki ju, susitart del
paslaugu teikimo, kainos, terminu, kokybes ir pan. - is esmes neiveikiama.