Tema: Re: kaip mokytis CAD?
Autorius: fenix
Data: 2018-10-24 10:33:14
2018.10.24 10:10, ejs rašė:

> gamybos procesai?
> Pvz yra niuansu su lenkimais, virinimais, atitnkamų medžiagų parinkimu.
> Nesenas pavyzdys - 2024 (Д16Т) aliuminis virinamas tik trintimi.

....iki tiek kolkas nesigilinsiu. sitam atveju tikriausiai butu tinkamas
vienas is 5XXX, bet cia jau sekantis etapas.

> pasitikrink. SW man pasirodė gan status mokymuisi.

nematau daug alternatyvu. prasidet su visokiais tiapliap, cia kaip
mokytis ms paint, kad dirbti zurnalo redakcijoje. tik tusciai sugaishi
laika, greit pamatysi, kad shudas, ir reikes dar ir blogu iprociu
atsikratyt.
freecad? kas dar?