Tema: Re: wanted: dulkiu siurblys
Autorius: dz
Data: 2018-08-10 12:03:57
garaze, kiema pasiurbliuot:) ar masina tai viskas ok su juo, bet namams tai
nx toks, visas neergonomiskas is visi pusiu, didelis, rekia belekaip, griuna
traukiant....bet atrodo variklis patvarus, jau keli metai atidaves
statybininkas, siurbia jie ten beleka, daznai matau ir su kiauru
maisiuku..., tai dabar reikia jis dar 2x garsiau, bet siurbia vis dar...

"vaidas100"  wrote in message news:pkgq0k$mhv$1@trimpas.omnitel.net...

Pirkau 2017.12.18 Karcher ir dar maišelio neteko keist :D
Man tobulas siurblys.

https://www.1a.lt/buitine_technika/namams_smulki_buitine_technika/dulkiu_siurbliai/karcher_wd_3_p