Tema: Re: wanted: dulkiu siurblys
Autorius: mindau
Data: 2018-08-09 10:13:13
dulkiu siurblys irgi euru uzdirbimo schema.. sluotele su siupeliuku isgelbes
pasauli!

"vaidotas p"  wrote in message news:pkgp3q$lni$1@trimpas.omnitel.net...

Vienkartinis ar daugkartinis - skuduras tas pats. Tik vienas normaliai
susiutas ir su atitraukiamu sonu, kitas - su momentu suklijuotas ir
popieriniu remu.

Man iskratyti maiseli ne problema, daug labiau skauda neturet po ranka
vienkartinio, kai labai reikia. Ir siaip, tie vienkartiniu pardavimai labai
panasu i gera euru uzdirbimo schema.
v.