Tema: Re: wanted: dulkiu siurblys
Autorius: xc
Data: 2018-08-09 09:55:22
Prieš porą metų keli samsungų modeliai turėjo tokią 'turbininę kolbą'
ant siurbimo vamzdžio, ir toliau siurblyje paprastas vienkartinis
maišelis. Turiu tokius siurblius mamai ir sau bute nusipirkęs. Toje
kolboje nusėda gal 95-98% siurbiamų dulkių, o likusios smulkios keliauja
į maišiuką, kurį kartą į pusmetį galima/reikia keisti. Neprisirenka jis
pilnas niekada, bet užsikemša ilgainiui, siurbimo galia krenta. Man
šitas variantas labiausiai tiko - nei tie maišeliai (net ir originalūs)
labai kišenę tuština, nei pisliavos su tikrų turbininių siurblių valymu.

Tiesa, nežinau ar dabar ar yra tokių modelių pardavime, gyvai nežiūrėjau
visokiuose seniuose, o eparduotuvėse iš nuotraukų nesuprasi.