Tema: Re: wanted: dulkiu siurblys
Autorius: fenix
Data: 2018-08-09 13:11:16
2018.08.09 13:01, fenix rašė:

> turiu.
> tada dar nebuvo W limito. dabar yra limitas visiems neplaunantiems
> siurbliams. ten jame palyginus su kitais c3 yra papildomas filtras +
> papildomas turbo sepetys. is viso ar tik ne 5 antgaliai, dazniausiai
> naudojami tik 3. brangus, bet geras. aisku, galima uz tiek pinigu
> (245EUR lyg) pasiieskoti ir kito, bet kadangi is keliu nesusijusiu
> zmoniu gavau rekomendacijas apie C3 ir senesnius, tai ir pirkau. uzpiso
> pigenos realiai.

kad neatrodytu, jog esu kazkoks miele fanatas, tai va minusai:
-didelis
-sunkus
-brangus
-nepervaziuoja graziai ratukai per savo paties laida
-maiseliai kainuoja, pavyko surasti originalius po 2 su biskiu EUR
pigiausiai. sunaudoju 1 per kelis men.
-filtrai irgi kainuoja, dar nekeiciau.

daugiau lyg nera. esu alergiskai kai kurioms dulkems, tai po siurbimo
(tfu tfu) su situo siurbliu viskas lyg ok buna