Tema: Re: wanted: dulkiu siurblys
Autorius: vaidas100
Data: 2018-08-09 10:32:06
Turėjau Samsung'ą cikloninį kažkada už 700Lt (tais laikais buvo kosTminė
suma).
Nesiurbė jis man.
Tik pusę ploto pusėtinai siurbdavo iš ~150 m²...
Bandžiau su vartotojų teisėmis jį gražinti...
Rezultate man nervai neatlaikė ir išmečiau jį...
Kai dabar pagalvoju gi galėjau parduoti... :)
Bet buvo "dakasęs" jis mane - pats š... pirkinys gyvenime.