Tema: Re: Ptalp? v?sinimas
Autorius: Gosha
Data: 2018-07-23 01:00:02
Mano boba, įrengus tokį vėsinimą, išmestų mane iš namų, kartu su įranga
Jai grindis visad turi būti šiltesnės jei oras.
Jei tamstos boba kitokia nei dauguma, mėgsta šaltį, tada ok...
Bet įspėju, įranga pasinaudosi LABAI retai. Gal tik kelis kart metuose
būna kada naktį jau neturi kur dėtis nuo karščio ir reikia šaldytų
grindų. Taip taip, jos nespės išilti arba turėsi įjungti šildymą. Nu
monkės biznis su tokiu agregatu...