Tema: Re: Ptalpų vėsinimas
Autorius: Julius
Data: 2018-07-22 09:01:27
tranzoo <tranzoo@gmeila.kom> Wrote in message:

> jei tau fizika yra 'viena boba sake'tai tau jau niekas nebepades...
Jei vadovaujantis fizika, ortakinis arba lubinis šildymas turėtu
 turėti tą patį efektą. Karštas oras kabės viršui jei nebus jokio
 maišymo. Juk po patalpas kažkas vaikšto, darinėja duris. Aišku
 jei namas Ž klasės, tai kad atvėsint jau prikaitintas patalpas,
 be greitaeigio vėsinimo (kondiškės) neišsivartysi. Bet jei namas
 A klasės ir laikyti sistemą klimato kontrolės režime, kai
 tolygiai (laiko atžvilgiu) išnešinėjama C iš patalpų, patalpos
 paprasčiausiai neįšils iki kritinės temperatūros. Šios sistemos
 labai didelė inercija.

--
Storas